Váš prohlížeč není podporován. Doporučujeme použít nejnovější Chrome, Firefox nebo Safari.

Často kladené otázky

Bezpečí

Kdo uvidí vaše soubory? Co je dostupnost souboru?

Na Ulož.to můžete nastavit svým souborům 3 různé úrovně dostupnosti:
- Pro veřejnost: Veřejný soubor je pro všechny. Najde ho kdokoli ve vyhledávání nebo přes odkaz.
- Přes odkaz: Soubor sdílený přes odkaz nenajdete ve Vyhledávání.
Dostane se k němu ale každý, kdo má odkaz pro sdílení. Ten najdete na Detailu souboru.
- Jen pro mě: Označuje váš privátní soubor. Uvidíte ho jen po přihlášení ke svému uživatelskému účtu a nikdo jiný se k němu nedostane.

Jak nastavíte, kdo uvidí váš soubor? Kde se mění dostupnost souboru?

Už při nahrávání můžete nastavit dostupnost souboru, neboli kdo jej uvidí. Vlastnosti vašeho souboru včetně dostupnosti můžete kdykoliv změnit na Detailu souboru, nebo přes Moje soubory. Pozor, vlastnosti můžete měnit jen u vašich vlastních souborů!

Jsou fotky vaší rodiny a zejména vašich dětí na Ulož.to v bezpečí?

Soubory jako takové určitě, ale fotky vašich dětí ve vaně či u moře patrně nechcete ukazovat úplně všem.
V případě nahrávání zejména nahých dětí na internet je nezapomeňte vždy chránit před nezvanými zraky. To provedete jednoduše tak, že soubory a složky s dětmi nastavíte jako soukromé nebo je opatříte heslem. Nastavení hesla doporučujeme pokaždé, vyskytují-li se tam vaše děti částečně či zcela obnažené!

Je rozumné nahrávat osobní fotografie a videa jako anonymní uživatel?

Tato možnost zde sice existuje, ale pro tuto povahu souborů ji opravdu silně nedoporučujeme!
Anonymní soubory totiž nemůžete označit jako soukromé a v případě administračního pochybení a přesunu souboru na jinou službu, nemáte nad nimi už žádnou kontrolu. Pro osobní fotografie a videa tak vždy doporučujeme pracovat pouze jako přihlášený uživatel, který všechny tyto možnosti k dispozici má.

Proč potřebujete vědět, jestli jsem starší 18 let?

Na základě této informace dochází k identifikaci obsahu. Například mladistvým nejsou zobrazovány reklamy na alkoholické nebo tabákové výrobky apod.

Přehrávání videa (Streamování)

Jak funguje online přehrávání videa? Lze takový soubor i stáhnout?

Některé soubory na Ulož.to jsou k dispozici pro přehrávání online. To ale nic nemění na možnosti stahování.
Krátká videa můžete přehrát zdarma, delší pak za kredit. Když spustíte přehrávání, odečte se vám stejné množství kreditu jako při stažení souboru. Soubor, za který se vám odečetl kredit, pak můžete dalších 24 hodin stahovat nebo přehrávat, jak se vám zlíbí.

Všechny videonávody ze Školy Ulož.to

Proč není možnost online přehrání u všech videí?

K přehrávání online (streamování) jsou vhodné pouze některé formáty videí. Video musí mít také vhodnou kvalitu, velikost a délku. Videa s délkou do 10 minut se konvertují automaticky. Každý pokus o konverzi ale nemusí proběhnout správně.

Nemůžu přehrát ukázku zdarma u streamovatelných videí. Dá se to řešit?

Zkuste, zda vám přehrávání ukázky funguje v jiném prohlížeči (například Chrome, Firefox nebo Safari). Přetrvávající problém může značit chybu v systémovém čase vašeho operačního systému. Zkuste si jej tedy synchronizovat na správný (například pomocí https://podpora.nic.cz/page/544/).

Mohu si přidat k online přehrávání vlastní titulky?

Přidání nebo změna titulků u online přehrávaného videa bohužel momentálně není možná.

Online přehrávané video má více audiostop. Jak si je mohu změnit?

U videostreamingu je bohužel k dispozici vždy pouze jediná audiostopa. Pro přepnutí je potřeba originální videosoubor stáhnout a použít k tomu váš lokální přehrávač medií. Již streamovaný soubor za kredit můžete stáhnout po dobu 24 hodin zdarma již bez spotřeby dalšího kreditu a to maximální rychlostí.

Stahování

Stahování pomocí dobitého kreditu je pomalé. Pomůžete mi?

Udělejte si prosím test rychlosti a zašlete nám URL odkaz na výsledek měření, který naleznete po dokončení testu níže na stránce nebo v adresním řádku.

Evidujete pomalé stahováni u více souborů nebo jen u jednoho? Pošlete nám konkrétní odkaz na problémový soubor. Prosíme o zaslání kompletního odkazu ze správce stahování (ve většině prohlížečích vyvoláte stiskem kláves [CTRL]+[J], kde lze následně pomocí pravého tlačítka myši vyvolat kontextovou nabídku pro zkopírování cílového odkazu). U odkazů prosíme o uvedení přibližné rychlosti, jakou stahování probíhalo.

Dále se prosím přihlaste pomocí svého účtu, stáhněte tento soubor a zaznamenejte rychlost, jakou se stahoval.

Následně prosíme o stažení těchto souborů (jednotlivě) a zaznamenání údajů o rychlostech jejich stažení:
1. soubor
2. soubor
3. soubor
4. soubor

Testovací scénář je potřeba udělat v době, kdy evidujete problém a na stejném zařízení.

Free stahování je pomalé. Kde je slíbených 300 kB/s?

Uváděná rychlost 300 kB/s je maximální možná, ale není garantována. Rychlost free stahování může být omezena dle aktuálního vytížení jednotlivých serverů. U stahování s účtem na Rychlé stahování a dobitým kreditem toto omezení není.

Na Ulož.to hledám konkrétní soubor a nemohu jej najít. Proč zde soubor není?

Na Ulož.to nahrávají soubory výlučně sami uživatelé a my jejich obsah neznáme. Nejedná se tedy o naše soubory, ale o soubory uživatelů a je pouze na nich, kdy a jaký soubor nahrají, zpřístupní ostatním nebo smažou. Uživatelé při nahrávání obsahu na Ulož.to ovšem musí dodržovat Zásady Uživatelského obsahu.

Lze stahovat z příkazové řádky například skrze NAS zařízení?

Ano, u účtů s VIP kreditem je to možné, příkaz pro stáhnutí je následující:

curl --connect-timeout 60 -O -L --basic --user uzivatel:heslo 'https://pornfile.cz/file/abcdefg/nazev.souboru'

Je pouze třeba nahradit hodnoty uzivatel a heslo za vaše přihlašovací údaje k účtu a požadovaný odkaz.

Nahrávání

Jak nahraji soubor jako soukromý? Co je to soukromý soubor?

Soukromý soubor je soubor, který je přístupný pouze z vašeho uživatelského účtu. Ostatním uživatelům se nezobrazí a nemohou jej stáhnout.

Pro možnost nahrávání soukromých souborů je tedy vyžadováno přihlášení k uživatelskému účtu. Jakmile jste na Ulož.to přihlášen, bude vám možnost, nastavit soubor jako soukromý, zobrazena v druhém kroku uploadu.

Soubory lze nastavit jako soukromé i mimo proces uploadování. Postačí v menu Soubory označit požadovaný soubor a pomocí tlačítka Vlastnosti změnit atribut na Soukromý.

Všechny videonávody ze Školy Ulož.to

Jak velký soubor můžu nahrát?

Běžně lze nahrávat soubory do velikosti 18 GB. Maximální velikost nahrávaného souboru je většinou omezena na straně prohlížeče.

Soubory větší než 18 GB doporučujeme předem rozdělit do několika menších archivů (např. pomocí programů WinRAR či WinZIP) a tyto archivy pak nahrát. Zkušenější uživatelé mohou využít i nahrávání z příkazového řádku.

Jak mohu sdílet svou složku s přáteli?

Využijte možnosti zaheslované složky, do které se dostanou pouze vámi vybraní uživatelé, kteří mají na složku odkaz a zároveň k ní znají heslo. Pokud do složky přidáte nové soubory (nebo další složky), aktualizovaná složka se zobrazí všem uživatelům se správným heslem. Jak na to? Přihlaste se a v menu vyberte Moje soubory. Zvolte možnost Nová složka (nebo použijte již dříve vytvořenou složku). Klikněte pravým tlačítkem myši na složku a zvolte možnost Vlastnosti. Dostupnost složky musí být Přes odkaz. Zvolte si přístupové heslo ke složce. Po uložení si složku otevřete a v horní části pod jejím názvem zkopírujte odkaz a pošlete jej vašim přátelům. S odkazem nezapomeňte poslat i heslo ke složce.

Chci mít větší komfort při nahrávání souborů na Ulož.to. Jak toho mohu dosáhnout?

Pro nejpohodlnější nahrávání obsahu na Ulož.to využijte naší aplikaci Ulož.to FileManager, která nabízí možnost automatického nahrávání, správu, práci se složkami, možnost zpomalení nahrávání apod. Můžete také zkusit použít oficiální nahrávací rozhraní (API).

Nahrál jsem soubor/y a nemohu je ve vyhledávání najít. Proč?

U nově nahraných souborů nějakou chvíli trvá, než se ve vyhledávání objeví, běžně to může trvat až 30 minut. Soubory také musí být označeny jako veřejně vyhledatelné.

Nahrávání souborů na Ulož.to je pomalé. Mohu s tím něco udělat?

Ulož.to nijak nelimituje rychlost nahrávaní, soubory jsou nahrávány maximální rychlostí, kterou vám vaše internetové připojení a prohlížeč dovolí.

Váš soubor byl přesunut pryč ze služby Ulož.to neoprávněně. Co můžete udělat?

Pokud byl váš soubor přesunut na službu PORNfile.cz a vy s tím nesouhlasíte, můžete jako jeho vlastník požádat o přesun nazpět tak, že ve správci souborů odškrtnete ve vlastnostech souborů volbu 18+ nebo požádáte o přesun přímo z Detailu souboru na službě PORNfile.cz.

Vaše žádost bude následně posouzena administrátory služby a dle její oprávněnosti schválena či zamítnuta. O vyřízení žádosti budete informován do Interní pošty.

Chtěl bych smazat data, která jsem nahrál.

Po nahrání souboru se vám zobrazí odkaz pro stažení souboru a také druhý odkaz, který slouží k odstranění nahraných dat. Pokud byl soubor nahrán přihlášeným uživatelem, lze jej rovněž vymazat prostřednictvím uživatelského menu (Soubory). Pokud používáte pro nahrávání FileManager, důrazně doporučujeme přihlášení k účtu, jinak nebudete moci soubor později sám odstranit!

V případě, že pro vás není využitelná ani jedna možnost, kontaktujte prosím naši technickou podporu s odkazem na soubor (https://uloz.to/file/abcdefgh/nazev_souboru), který chcete odstranit.

Kolik místa mám na Ulož.to k dispozici?

Váš prostor na Ulož.to není limitován, můžete zde nahrávat kolik souborů chcete. Ale pouze pokud si pořídíte službu Ulož.to cloud můžeme vám garantovat, že se vám žádné soubory neztratí.

Platby a kredit

Je Ulož.to k dispozici zdarma?

Ano, Ulož.to je k dispozici zdarma. Využívat můžete nahrávání, sdílení i stahování souborů. Jako registrovaný uživatel můžete zdarma své soubory i spravovat.

Pomalé stahování zdarma je omezeno rychlostí 300 kB/s a navíc nemůžete stahovat více souborů zároveň. Pokud vás nebaví čekat, můžete si koupit kredit a využít Rychlé stahování, které je limitované jen rychlostí vaší internetové linky. Prohlédněte si video, kde je vidět rozdíl mezi Pomalým a Rychlým stahováním:

Všechny videonávody ze Školy Ulož.to

Jak dlouho je kredit platný?

Koupený kredit má běžně platnost 2 roky od připsání na účet, stejně jako kredit dobitý přes Dárkový kupón. Kredit získaný v rámci programu Uploader platí taktéž 2 roky. Na vyčerpání kreditu z věrnostního programu CreditBack máte 6 měsíců. Kredit získaný z různých marketingových akcí může mít různou platnost, záleží vždy na konkrétní nabídce.
Přibližně dva týdny před expirací vás upozorníme e-mailem a interní poštou, ať stihnete expirující kredit ještě vyčerpat.
Na stránce Kreditu najdete celou historii vašeho kreditu.

V minulosti jsem dobíjel kredit ale u svého účtu ho již nemám. Jak je to možné?

Nejprve si ověřte, že opravdu používáte váš správný účet, na který byl dobit kredit. Poté se podívejte do Statistik, zda vám kredit již neexpiroval.

Prodloužím platnost kreditu tím, že provedu další dobití?

Ne, platnost vašeho současného kreditu se dalším dobitím neprodlouží. Každý jednotlivý přírůstek kreditu má vlastní datum expirace, které nelze změnit. Na stránce Kredit najdete celou historii vašeho kreditu.

Převedl jsem vám peníze, ale kredit stále nemám. Kdy mi jej připočtete?

Běžný bankovní převod trvá 1-3 pracovní dny. Víkendové úhrady tak na účet přijdou nejdříve v pondělí. Pokud na dobití spěcháte, doporučujeme pro příště využít možnost Platby kartou nebo Rychlý převod, při kterých vám navýšíme kredit okamžitě.

Kredit za platbu nemám, čekám již 3 dny. Kde je problém?

Zkontrolujte prosím, zda byly všechny údaje zadány správně a napište naší uživatelské podpoře, která se s vámi pokusí najít řešení. Při psaní e-mailu prosíme o co nejvíce konkrétních informací (VS, číslo účtu…), připojte také potvrzení o provedené platbě.

Rád bych si na Ulož.to dobil kredit. Mohu dostat za dobití kreditu doklad o zaplacení?

Doklad o zaplacení poskytujeme k úhradám provedeným bankovním převodem. Pro vystavení dokladu stačí kontaktovat naši technickou podporu.

Zaslal jsem SMS s textem ULOZTO (pro rychlou registraci) a přišlo mi nějaké heslo. Co s ním?

Zasláním SMS s textem ULOZTO byla provedena tzv. Rychlá registrace. Vytvořili jsme vám účet s přihlašovacím jménem totožným s vaším číslem (např. 420724123123) a heslem, které jste právě obdržel ve zpětné SMS. Těmito údaji se neregistrujte, ale rovnou přihlaste.

V SMS jsem udělal chybu. Dá se to řešit?

- Pokud je chyba v čísle příjemce, SMS se vůbec nedostane k našemu poskytovateli platební brány a tím pádem ani k nám. Proto je potřeba obrátit se na mobilního operátora.

- Pokud je chyba v textu (klíčové slovo např. ULOZTO chybí nebo je s překlepem), SMS se dostane k poskytovateli platební brány, ale ne k nám. Kontaktujte nás prosím a SMS se pokusíme vyreklamovat. V žádosti prosím uveďte telefonní číslo, z kterého jste SMS odesílali a Vaše přihlašovací jméno.

- Pokud je chyba v textu (ale klíčové slovo např. ULOZTO je správně), je pravděpodobné, že jste dobili účet někomu jinému, kontaktujte prosím naši technickou podporu. V žádosti prosím uveďte telefonní číslo, z kterého jste SMS odesílali a vaše přihlašovací jméno.

- Pokud se vám SMS nedaří odeslat, je zapotřebí obrátit se na vašeho mobilního operátora.

Důvody mohou být:

  • Nemáte dostatečný kredit
  • Jste dlužníkem u operátora
  • Máte překročený limit
  • Nemáte povoleny Prémiové SMS
  • Jste v zahraničí / máte aktivní roaming

 

Mohu si kredit dobít pomocí SMS jednorázově? Nebude mi SMS účtována automaticky v pravidelných termínech?

SMS na dobití kreditu je jednorázová. Zaslání dobíjecí SMS vás tak žádným způsobem nezavazuje k pravidelným platbám. Další kredit si dobijete, až ho budete potřebovat. Aktuální znění SMS i jejich ceny najdete na Ceníku.

Co je to M-platba a jak se používá?

M-platba je tzv. nákup bez peněženky. Platíte jednoduše mobilním telefonem z vašeho kreditu v mobilu nebo z vašeho měsíčního vyúčtování. Jedná se o rychlý, pohodlný a bezpečný způsob získání kreditu s využitím SMS.

Postup při zadávání M-platby:

  1. Zadáte vaše telefonní číslo
  2. Zmáčkněte tlačítko Přejít k platbě
  3. Dorazí vám SMS s potvrzovacím kódem
  4. Kód opíšete do platební brány na webu a tím platbu potvrdíte

Kredit připíšeme na váš účet do několika minut. Uvedená částka se strhne z aktuálního zůstatku kreditu, nebo se promítne do pravidelného měsíčního vyúčtování. Operátor T-mobile si za každou M-platbu účtuje navíc poplatek 3 Kč.

Vyzkoušejte M-platbu nebo jinou platební metodu.

Kteří mobilní operátoři podporují M-platbu? Mají M-platby nějaká omezení?

M-platbu podporují operátoři T-Mobile, O2 a Vodafone. U operátorů není třeba nic nastavovat, M-platby fungují automaticky pro měsíční paušály, předplacené karty a také firemní tarify. M-platba funguje pouze v ČR u klasických operátorů - nefunguje u žádného virtuálního operátora.

Omezení a limity pro M-platby u jednotlivých operátorů:

T-mobile
Platnost: Předplacené karty i měsíční paušály mají M-platby aktivní ihned
- Operátor T-Mobile si za každou M-platbu účtuje poplatek 3 Kč za zprostředkování
- Noví zákazníci, kteří jsou u T-mobile méně než 3 měsíce, mají nastavený měsíční limit pro M-platby 500 Kč, stávající zákazníci mají nastavený limit 3 000 Kč
- Pro zákazníky se základní nabídkou služeb (zákazníci s vyšší rizikovostí) je M-platba blokována. Pro tyto zákazníky lze M-platbu povolit složením zálohy 3 000 Kč společnosti T-Mobile
- Bližší informace o M-platbě přes T-Mobile

02
Platnost:
a - Měsíční paušály - M-platba se aktivuje automaticky po 3 měsících
- Předplacené karty - M-platba je aktivní ihned (lze čerpat pouze do výše kreditu, nevztahuje se na odměny za dobití)
- Limity: 1 200 Kč na transakci, maximálně 7 200 Kč za měsíc
- Bližší informace o M-platbě přes O2

Vodafone
Platnost: Předplacené karty i měsíční paušály mají M-platby aktivní ihned
- M-platba nefunguje zákazníkům, kteří mají blokovány platby 3. stranám (v základním nastavení jsou platby 3. stranám povoleny, lze změnit manuálně v samoobsluze, nebo přes infolinku operátora)
- Limit pro platby třetím stranám je automaticky nastavený na 5 000 Kč za jedno zúčtovací období. Pro nové zákazníky, kteří jsou u Vodafone méně než 3 měsíce a zákazníky, kteří nezaplatili některé z posledních 3 vyúčtování včas, platí snížený limit 500 Kč
- Bližší informace o M-platbě přes Vodafone

Pokud vám M-platba nefunguje, vyzkoušejte jinou platební metodu.

Jsem plátce DPH se sídlem mimo ČR. Na nákup kreditu bych chtěl fakturu. Jak mám postupovat?

Pro tento případ lze kredit koupit volbou Platba s dokladem, ale je nutné vyplnit Kontaktní formulář s touto žádostí a uvedením čísla VAT fakturovaného subjektu v mezinárodním formátu do 20 dnů od nákupu kreditu. Fakturu pak zpětně připravíme a zašleme. Vystavení daňového dokladu při použití platební metody Platba s dokladem se předpokládá, že subjekt je registrován k DPH v ČR. Po uplynutí 20 dní již toto zařazení již nelze zpětně změnit a případné žádosti o vystavení faktury do země EU nebude moci být vyhověno.

Uživatelská administrace

Jak získám odkaz na soubor? Co je odkaz ve tvaru https://uloz.to/file/abcdefgh/nazevsouboru?

Co je to Tmavý režim (Dark mode) a jak si jej mohu aktivovat nebo změnit?

Jak je zřejmé z jeho názvu, tmavý režim ztmaví uživatelské prostředí na Ulož.to. Většinou se invertují barvy, takže místo černého textu na bílém, uvidíte světlý text na černém pozadí. Tmavý režim šetří vaše oči, protože velká část uživatelského prostředí ztmavne a do obličeje vám už nebude svítit tolik světla z obrazovky počítače, nebo mobilu. Na Ulož.to můžete tmavý režim jednoduše vypnout nebo zapnout - v pravém horním rohu hledejte přepínač s ikonami slunce a měsíce. Na mobilu najdete přepínač v rozbalovacím menu.

Co je program CreditBack a jak funguje?

CreditBack je náš věrnostní program. S programem CreditBack dostanete za Rychlé stahování a streamování kredit navíc. Čím více kreditu za měsíc prostahujete, tím více jej od nás dostanete - např. za prostahovaných 30 GB vám na váš Ulož.to účet automaticky připíšeme 5 GB. Program máte aktivován automaticky při celkovém stažení pomocí Rychlého stahování 30 GB za měsíc a více. CreditBack se počítá vždy za každý kalendářní měsíc a je vyplácen začátkem následujícího měsíce. Aktuální stav vámi získaného kreditu naleznete ve Statistikách. Platnost kreditu z věrnostního programu je 6 měsíců.

Nedaří se mi nalézt soubor, který jsem v minulosti vyhledal. Proč?

Obsah veřejného datového úložiště tvoří data sdílená jednotlivými uživateli. Pouze oni rozhodují, co budou sdílet a jak dlouho.
Pokud jste nenašel soubor, který jste v minulosti vyhledal, mohlo dojít k následujícímu:
1) Soubor nebyl nikdy nahrán
2) Data byla smazána uživatelem, který je nahrál. Popřípadě nastavil konkrétní soubor jako soukromý (dostupnost Jen pro mě)
3) Soubor byl uživatelem určen pouze pro dočasné sdílení. Mohl mít omezený počet stažení nebo datum, do kdy je dostupný
4) Soubor byl odstraněn z důvodu porušení podmínek Ulož.to (např. pornografický materiál porušující právní předpisy ČR, materiál porušující autorská práva, nahlášený oprávněným vlastníkem těchto práv, nedovolená reklama atp.). Naše společnost zasahuje pouze v případě, kdy se prokazatelně dozví o porušení všeobecných podmínek Ulož.to
5) Soubor byl odstraněn, protože obsahoval virus či malware. Takové soubory není možné na našich serverech uchovávat, a to ani pro osobní potřebu
6) Jednalo se o soubor, který nebyl stažen po dlouhé časové období a byl proto odstraněn na základě všeobecných podmínek
7) Mohla nastat technická závada, kvůli které je konkrétní soubor dočasně nebo trvale nedostupný

Partnerské programy

Jak má správně vypadat partnerský odkaz pro programy Linkshare+ a Webmaster+?

Aplikace

Synology NAS: Nemůžu se přihlásit

Pro správnou funkčnost našeho modulu je nutné deaktivovat původní plugin "UlozTo" s popisem "pyLoad Plugin" v aplikaci Download Station.

Smart TV

Jak rozběhnout Ulož.to na Smart TV?

Nejdříve si prosím zkontrolujete, zda je vaše Smart TV připojena k internetu. V aplikacích vyhledejte ikonu Web browser / Internetový prohlížeč (u Samsung Smart TV se do aplikací dostanete pomocí stisku tlačítka Smart hub na dálkovém ovladači - tlačítko tvaru kostky). V prohlížeči aktivujete adresní řádek, zadejte internetovou adresu uloz.to a potvrďte. Na Smart TV není možné stahování souborů. Můžete si však prohlížet obrázky a přehrávat videa. Pro přehrávání dlouhých videí je potřeba být přihlášen s kreditem.

Jakým způsobem mohu používat službu Ulož.to na Smart TV?

Internetový prolížeč na Smart TV umožňuje dva režimy pohybu na webu a to režim s kurzorem Ukazatel a režim Tab, při kterém se přesouváte pomocí tabulátorů. Možnosti režimu Tab jsou však omezené. Proto doporučujeme použití režimu Ukazatel (kurzor). Přepnutí je možné v nastavení prohlížeče.

Video z Ulož.to na mém televizoru není přes celou obrazovku nebo je obraz zdeformován. Jak to vyřešit?

Pokud se vám při sledování obsahu na Ulož.to na televizoru nezobrazuje správný formát obrazu, můžete si jej změnit. Stiskněte tlačítko Formát (Settings) na dálkovém ovladači televizoru a vyberte Formát obrazu (Picture format). A vyberte možnost Přizpůsobit obraz (Fit to screen). U různých výrobců TV se může označení mírně lišit.

Některé druhy souborů na mi chytrém televizoru nejdou přehrát. Jak mám postupovat?

Pravděpodobně se jedná o nepodporovaný formát videa nebo zařízení. Zkuste aktualizovat na poslední verzi a podívejte se do příručky vaší Smart TV.

Ulož.to nefunguje správně na mé Smart TV značky Samsung, co mám dělat?

Bohužel, internetové prohlížeče operačního systému Tizen 3.0 nebo starší, jsou pro korektní zobrazení Ulož.to příliš zastaralé, neboť obsahují webový prohlížeč z roku 2015. Pro správné fungování Ulož.to na systému Tizen OS od Samsungu je potřeba alespoň prohlížeč z konce roku 2016, tedy nejlépe Tizen verze 4.0 nebo novější. Systém Tizen neumožnuje instalaci alternativního internetového prohlížeče. Určitě se vždy pokuste své zařízení nejprve aktualizovat na nejnovější verzi firmware.
Pokud vám to nepomůže (bohužel, velmi pravděpodobně ne, neboť aktualizační politika Samsungu pro Tizen OS je velmi pasivní), můžete, kromě koupě novějšího televizoru, zkusit také:

  1. Zakoupit a použít externí streamingové zařízení, jakými jsou: Roku, Fire TV, Google Chromecast, Apple TV apod.
  2. Připojit svůj osobní počítač (např. přes HDMI) nebo herní konzoli (Xbox, PlayStation) a použít jej k vysílání obrazu do TV.
  3. Zakoupit levný minipočítač (Mini PC) a připojit jej k TV (např. přes HDMI) právě pro tyto účely.
  4. Použít funkci Zrcadlení displeje (Screen Mirroring) z PC, laptopu nebo smartphonu do vašeho televizoru (skrze Bluetooth nebo WiFi).

Starší chytré televizory (nezáleží na tom, kdy byly zakoupeny, ale jakou verzí operačního systému Tizen jsou vybaveny) nebudou už s Ulož.to v roce 2020 a dále fungovat správně.

Koš na soubory

Co je to Koš a k čemu slouží?

Koš slouží pro přihlášené uživatele a končí v něm všechny smazané soubory. Koš je určen k záchraně souborů smazaných omylem nebo dlouho nepoužívaných souborů. K souborům v Koši se kromě vlastníka nikdo nedostane. Po dobu 30 dní lze soubory z Koše obnovit, stáhnout nebo odstranit trvale. Po uplynutí této lhůty jsou soubory automaticky odstraněny.

Jak obnovíte soubor z Koše?

Pokud nechtěně smažete soubor, nebojte se, máte hned několik možností, jak jej z Koše obnovit:

  1. Na stránce s detailem souboru - volbou Obnovit
  2. V Koši - u každého souboru je menu s volbou Obnovit a Odstranit trvale
  3. Tlačítkem Obnovit vše v Koši - pohodlná volba, která slouží k hromadné obnově souborů
Soubory z Koše se obnoví do původního umístění, složky a dostupnosti. Koš je k dispozici pouze pro přihlášené uživatele.

 

Proč je můj soubor v Koši?

  1. Soubor jste smazal - dá se z Koše obnovit jedním kliknutím
  2. Soubor vloží do Koše automat - soubory, které nebyly velmi dlouho používány, mohou být přesunuty do Koše
  3. Pokud se tak stane, upozorníme vás a soubory z Koše máte stále ještě možnost Obnovit. Soubory zůstanou v Koši po dobu 30 dní a poté z něj budou automaticky odstraněny.

 

Nahlašování souborů

Narazili jste na nevhodný soubor? Oznamte nám to a my se o něj postaráme.

Spravujeme dnes mnoho desítek milionů souborů a v takovém množství se chybička samozřejmě občas vloudí. Ale s vaší pomocí to můžeme napravit!

Nahlásit nevhodný soubor nám můžete kliknutím na ikonu vlaječky, kterou najdete vždy vpravo dole od náhledu či ikony souboru. Hlášení se dostane k našim administrátorům, kteří soubor prověří a patřičně s ním naloží.

 

Nenašli jste odpověď na vaši otázku? Napište nám přes Kontaktní formulář.